M.I.A



Igår kom det till min kännedom att M.I.A ska spela på Way Out West i år!
Det spelar ingen roll hur fattig jag än må vara; jag SKA på Way Out West det här året. Vilka ska hänka på?

Jag kommer dumpa årets PiP, även om jag har krypavstånd till mammas lägenhet. Det är inte värt det. Dom har ju hittills mest bokat en massa skit. Ledsen Putte, men det är så... Hur rik tror du jag är, puttefnask?

O jag har redan bestämt med mina fina dalmasar att det ska bli Peace & Love i år! Så det så!

Ikväll är det Yeasayer på Debaser Medis, o jag e pepp, pepp, pepp!
Borde gör en massa saker just nu. Men jag väljer att äta godis o ligga i sängen. För då får jag blir sådär härligt superstressad o svettig sen när det är dags att vara där.
Älskar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0