Är jag allvarligt sjuk, eller bara vanligt trött?

Jag är uppriktigt orolig.
Jag är trött.
Jag har varit helt groggy ända sedan jag kom hem, efter min måndag'liga spinningdejt med Per, vid 19.
Men eftersom jag lider av någon typ av insomnings/gå-o-lägg-mig-skräck är jag fortfarande vaken. Jag tycker liksom inte att det känns ok att gå o lägga mig redan 20-21. Känns som jag slösar bort tid på att sova. Men vilken tid? Vad har jag gjort under de här plågsamt trötta timmarna? Inte något av värde i alla fall.
Finns massor av saker jag kunde ha gjort, o saker jag behövde ha fixat.
Men jag har bara legat i morgonrock o tittat på tv parallellt med att jag har tittat på något annat på datorn.
Så jag har inte sett något helhjärtat. Bara sett allt halvt om halvt. Så dumt.
Helhjärtat eller inget alls.
Det får bli min nya livsfilosofi.



Spotify här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0