14.57

Hej sömnproblem! 
Jag kunde inte somna inatt heller. Fanns i o för sig legitima anledningar till detta, men ändå. Så det slutade ju med att jag i princip har sovit/slöat/stickat bort hela den här dagen.
Ja, jag har börjar sticka igen. O jag kan inte sluta. Jag stickar, repar upp, stickar på nytt sätt, repar upp, virkar istället, repar upp...osv. Obeslutsamhet är ju mitt signum.
Det ska iallafall bli en halsduk/sjal av något snyggt slag.

Men nu ska jag släppa mina stickor.
Tänkte ge mig ut för lite shopping. Jag har en hel lista med grejer jag behöver, o saker jag enbart VILL, köpa efter min privata ekonomiska kris.
O såklart velar jag om hur kvällen ska se ut också. Finns lite olika alternativ. Jag vill helst bara ha ETT alternativ. Eller nej, jag tar tillbaka det. Jag vill ha många alternativ.
O någon som kan ta besluten åt mig.

Nu sparkar jag igång den här lördagen med lite härligt 80-tal.



Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0