Bzzzzzz

Vilken dag.
Vaknade med alldeles för lite sömn bakom mig... Det blev en sen våffel-tillställning ute i Liljeholmen igår. Vi hade så himla trevligt att jag höll på att missa sista tunnelbanan. Supergoda våfflor, gjorda av en föredetta lärling på en våffelstuga (?!) i djupaste Dalarna. Delikat topping bestående av färska jordgubbar, hallon o blåbär. O sylt, glass o grädde, såklart. När jag väl landade hemma var jag så speedad o socker-knarkad, så jag inte kunde sova.

Så jag var trött, trött, trött idag. Ändå gick jag o tränade efter jobbet. O blev naturligtvis ännu tröttare.
Sen inträffade ytterligare några händelser, som tröttade ut mig ännu mer. Nu är jag helt utslagen.
Men hjärnan har fullt upp ändå. Den låter ungefär som en cd-spelare som inte hittar spår. Bzzzzzzz.
För den hittar inte heller något spår.

Affe påminde mig om den här låten på Fejjan idag.
Den är ju så bra. Vem som helst får känna sig fri att bjuda mig på spelningen den 23e maj.
Vem som helst!
Någon?
Hallå?
Ingen?
Nähä, det var ju synd.



Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0