In this world of wisdom, no one never really has a clue.

Fattig. Luspank. Black. Barskrapad. Slut på kulor.
Ja, ni fattar.
Tur att Spotify, YouTube o Svt-play är gratis. Men jag ska inte ligga raklång på sängen med datorn på magen hela helgen för det. Det är i o för sig lite lockande... Men jag tror jag behöver aktiveras.
Tur att mina vänner är gratis också.

Jag skulle i o för sig, med glädje, kunna stanna inne o lyssna på min nyfunna favorit, JJ.
Ni som har Spotify lyssnar med fördel här.
Det är bättre ljudkvalité, så att ni kan dra på högt o dansa runt o låtsas som livet är det lättaste som finns.
Men det kanske bara är jag som håller på med sånt trams.

Aja, lyssna vart ni vill, eller skyll er själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0