Sniff & moff

Varför gillar jag att lukta på lösningsmedel? O färg, o lim, o bensin, o lack o nagellackborttagningsmedel?
Med mera. Det är ju skadligt ju.
"Sniffning under längre tid kan ge hjärnskador och annan psykisk avtrubbning. Sniffaren tappar den psykiska kontrollen och det är inte ovanligt att uppleva hallucinationer med syn och hörselförvrängningar."
Men åh, vad gott det luktar.

O varför gillar jag att äta så mycket skräpmat? O godis, o chips, o ostbågar, o kakor o glass?
Med mera. Det är ju ohälsosamt ju.
"För mycket socker i kosten gör att kroppen förbrukar vissa vitaminer, till exempel viktiga B-vitaminer och antioxidanter. För mycket socker gör även att mängder av hormonet insulin frigörs, vilket gör oss feta samtidigt som det ökar risken för hjärt- och kärlsjukdomar och diabetes typ 2."
Men åh, vad gott det smakar.

Min kväll har bestått av en massa olika nagellack, en hel del nagellackborttagningsmedel, godis o glass.

Jag misstänker att jag kanske i grund o botten är självdestruktiv, rakt igenom.
Eller så saknar jag bara självkontroll, helt enkelt.

Sockerchock o berusad av ångor.
Dags att försöka sova, tror jag nog...

Jag ska bara rulla fram till tandborsten, o säga godnatt till de söta, men högljudda, rosa elefanterna som sjunger Rysslands nationalsång i 5 olika stämmor, samtidigt som de spelar Vänd-tia på mitt toalettgolv.

Kommentarer
Postat av: mammis

så de va därför du inte svara på mitt sms på kvällen...

2010-03-17 @ 05:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0