Projekt; Ta tillbaka musiken.

Jag har inlett ett nytt projekt idag.
Projekt; Ta tillbaka musiken.

Med detta menar jag all musik jag slutat lyssna på, eller i alla fall undviker att lyssna på, av olika anledningar. Det är ju oftast på grund av att den är förknippad med en viss händelse, en viss person eller en viss känsla. Kan vara en jättedåligt känsla, eller en jättebra. Grejen är väl att jag försökt undvika box'en i magen jag får när jag lyssnar på den artisten/bandet/låten.
Men nu jäklar! Nu ska jag ta tillbaks dom!

Är det en dålig grej jag blir påmind om är det ju på tiden att jag tar tillbaks den jättefina musiken!
Är det en bra grej jag blir påmind om är det ju bara att fokusera på det bra o fina i minnet, o försöka skita i det som svider.

Sen kommer jag kanske spara en o annan till bra-att-ha-gråtlåtar.

Idag startar jag med att ta tillbaks Band Of Horses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0