01.27

Jag vill vara trött. Jag vill sova. Men det går inte alls bra.

Jag tänker på sjukdomar. Jag har eventuellt en släng av bältros, cancer o hjärntumör.
Jag tänker på bio. Jag vill se Alice i Underlandet. Jag vill se Alice i Underlandet. Ja.
Jag tänker på språk. Jag vill lära mig typ 5 olika.
Jag tänker på pengar. Jag vill vinna massor, o bli rik.
Jag tänker på resor. Jag vill åka vart som helst. Men helst långt, långt bort.
Jag tänker på shopping. Jag vill byta ut hela min garderob.
Jag tänker på frisyrer. Jag borde klippa mig.

Så; jag botar min hypokondri, firar med att se Alice i Underlandet, vinner en massa pengar på de nya lotterna jag tar ut från Triss-vinstlotten jag bär runt på i plånboken, köper en helt ny o fantastiskt snygg garderob, packar ner allt i en stor resväska, reser jorden runt o stannar lagomt länge i olika länder för att hinna lära mig språket. O så klipper jag mig. Jättesnyggt. Typ snart.

Ok. Nu kan jag väl få sova?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0