Drar åt skogen!

Då var det dags att packa väskan. O denna gång ska den packas lätt. Jag vet ju att jag ändå kommer att dra omkring i mina fula, rutiga pyjamasbyxor o något mjukt o stort på överkroppen, största delen av mitt Degerforsbesök. En helg går ju så fort, o dessutom finns det tydligen sjuklingar därhemma i skogen. Jag hoppas på soffhäng, tv, hyrfilm, god mat, tvspel, godis, ostbågar o en o annan liter cola.
O en massa fina loppisfynd.
Jag ska även försöka deal'a till mig en massage, o i alla fall EN sovmorgon.
Jag kommer väl förmodligen få lov att bli kallad Foffo eller något annat snyggt, läsa 100 kapitel i någon Sune-bok, spela upp Cessans Mario-konto några världar, spela samma kortspel om o om igen, kolla samma film om o om igen, lova sena gå-o-lägga-sig-tider (o sen ta skulden från morsan). Men det är det värt, minsann.
Massage o sovmorgon.
O min fina, fina familj!

Nu ska jag titta på Schulman Show. Tre av mina favoriter på samma gång. Alex Schulman, Maria Montazami o Gudrun Schyman! Det firar jag med yoghurt, branflakes o russin.
Sen är det natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0