INTE ok.

Jag vaknade av en borrjävel imorse, o trodde givetvis att jag hade försovit mig,. För vem fan borrar innan kl 8.00 på morgonen? Jag sprang upp med hjärtat i halsgropen, o började irra runt. Men insåg efter en stund att klockan bara var 06.52. IDIOT!
Är det bara jag som anser att det är allmän hyfs att inte arbeta med slagborr innan kl 7 på morgonen?? Helt sjukt ju. Händer detta imorgon också, så kan jag inte ansvara för mina handlingar...
Snö-äcklet gjorde inte mitt humör mycket bättre.
O coca-cola till frukost kändes inte helt ok heller.

Tur att jag har världens bästa jobb att gå till. Där försvinner de flesta bekymmer under några timmar.

Men nu är jag tillbaks på brottsplatsen.
Så jag drar på lite spinning, för att spinna ut de värsta aggressionerna. Hoppas för guds skull att det är ok musik. Jag känner att Shania Twain, Hoffmaestro, Linkin Park, Takida eller något annat vidrigt kan få mig att go bananas...
Don't push it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0