Ben&Jerry



Shit, goddamn! Ben&Jerry har gjort det igen!
De vet sannerligen hur man gör glass. Att jag sedan, under den värsta sockerchocken, beter mig som både Piff o Puff på samma gång är ju en annan historia.

Ikväll ska jag ut till Liljeholmen o käka middag o dricka öl. Ska bli trevligare än trevligast. Sen ska vi åka till Gamla stan o kolla en spelning på Stampen. Anna-Maja har styrt upp, o jag tackar inte nej.
Jag ska inte säga nej till något framöver, har jag bestämt. Om jag har tid o råd, det vill säga.
Förutom knark o våld då möjligtvis.
Men jag ska vandra/krypa/kräla/dansa/hasa/springa/skutta/gå/åla/backa/röja/sick-sacka/rulla/hoppa/marschera genom 2010 med ett öppet sinne!

Kommentarer
Postat av: Jenny

go go go!

2010-03-30 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0