Grrr...

Jag har känt mig lite överkänslig o stingslig idag. Arg, hetsig o lite smått aggressiv.
Först hörde jag en fruktansvärd remix av Johnossi's Whats The Point. Hur mycket får man slakta en låt, utan att straffas?! Jag ville bara leta upp människan o lemlästa honom/henne lika mycket tillbaks.
Sen såg jag en människa som sög på sin chokladbit, typ en Japp. SÖG! Det var bland det äckligaste jag någonsin sett. Jag var SÅ nära att gå fram o slita den ur handen på den sjuka mannen, o förklara att han inte borde få vistas ute bland andra människor.
På spinningen hamnade jag bredvid en gubbe som luktade så äckligt att jag knappt stod ut. Jag hade lust att bara skrika "Gubbäckel!" åt honom, men eftersom jag vill kunna gå tillbaks till Friskis igen, så lät jag bli. Men jag kokade av ilska över att man kan låta sin kroppslukt gå ut över andra människor på det sättet.
På DagLivs stod en skabbig tant o klämde på varenda litet körsbär. Hade lust att ta upp en näve bär o mosa in i hennes skrynkliga ansikte.
O kassörskan tittade mig inte i ögonen o sa inte ens hej, så jag sa demonstrativt "HEEEEEJ!" o gick grymtandes därifrån. "Inte flippa ur, inte flippa ur..." ekade i mitt huvud hela vägen hem.

Jag kanske håller på att bli förkyld eller något?


Kommentarer
Postat av: mammis

oj...de lät inte som nån bra dag:-(

själv har jag C o L sovandes här inatt:-) blir te å kliva upp tidigt så vi hinner till skolan.

pusselikram o nattinatti <3

2010-06-07 @ 22:25:59
Postat av: mammis

o förresten...du har helt rätt! man SUGER verkligen inte på jappar! dom tuggar man med stora tuggor..prexis som all annan choklad! så de så!

2010-06-07 @ 22:28:56
Postat av: Anna

Haha fan vad jag skrattade när jag läste det här! Du e bäst!!

2010-06-08 @ 08:43:46
URL: http://itwasyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0