Feeling good? Feelgood.

Nu har jag bestämt att det får vara slut på att gå runt om dagarna som om mitt liv vore en film av Bergman.
Jag har märkt att jag oftast har fokus på helt fel saker. O lever antingen i det förflutna, eller i framtiden. 
Väldigt sällan här o nu. Så kräkframkallande klyschigt, att jag blir förbannad.

Men nu har jag vaknat upp ur Bergman-koman. Det är ju sommar, o det ska banne mig bli en bra sommar!
2010 ska ju vara mitt år. Jag är peppad. Mitt liv ska istället bli som en feelgood-film. Oh yes!

Jag har också börjat läsa boken "Konsten att vara snäll". Så, grattis familj o vänner!

En som INTE var snäll var pappan jag såg idag. Han lät sitt pyttelilla barn, på trehjuling, dra honom på inlines. Ok, det kan ha varit tvärtom.
Men jag tror bara på det jag ser.


O jag ger er såklart feelgood-musik.
Varsågoda, å The Radio Dept's vägnar.



Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0