Men vad i helvete!

Jävlaskithelvetespissfan!
Jag höll precis på att bli trött o somna...
Då sätter den jävla brandvarnaren igång!
Min puls gick upp i max, o hela kroppen skakade. Jag blev så rädd, så jag fick ont i hela kroppen.
O jag fick ju inte tyst på skiten heller! Panik! Tillslut slutade den att tjuta av okänd anledning.
Brann jag inne? Nej. Luktade det ens rök? Nej. Höll jag på att dö? JA.

Jag tror att sannolikheten att jag dör i en brand om jag inte har en brandvarnare är väldigt mycket mindre än sannolikheten att jag kommer dö i hjärtstillestånd om den fortsätter såhär.
Nu ligger jag bara här, klarvaken, o väntar på nästa attack.

Imorgon är det du som ryker, fucking jävla brandvarnarhelvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0