Why me?

Usch, jag är tillbaks i Bergman-spåret igen. Jag känner mig utsatt. Drabbad.
Ja, man kan nog säga att jag tycker väldigt synd om mig själv just nu.

Jag tror dessutom att jag är gravid. O att jag typ ska föda snart.
Varför är jag annars hungrig hela tiden? O varför har jag fått en kulmage?
O beror mina kramper i magen verkligen på medicinen jag käkar? Värkar?
Jag har läst om sådant. Foster som växer därinne, fast mer i ryggen än i magen. 
Jag har läst om folk som ska gå på toaletten, o så pluppar det ut en bebis istället.

Well, jag tror hellre på historier ur En Ding-dingvärld, än accepterar att jag blivit småfet.

Nu ska jag äta en glass. Jag får ju inte glömma bort att jag måste äta för två nu.
Jag o mitt kärleksbarn mot världen!


Kommentarer
Postat av: mammis

jihooo...ska genast börja sticka nåt gulligt;)

2010-06-29 @ 19:47:45
Postat av: Jenny

som tur är har jag har ett par söta blå bebisbyxor i trikå från syslöjden, för den där stickade halsduken jag började på för två år sedan är fortfarande cirka en decimeter lång

2010-06-29 @ 20:47:46
Postat av: tove

ååå då kan jag bli gudmor.. och adrian blir typ storebror, det är ju fantastiska nyheter ;-)

puss

2010-07-03 @ 08:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0