13 kanaler!

Idag fick jag en väldigt värdefull present. En universial-fjärrkontroll.
Jag har under några månader haft en tv som enbart kunnat visa kanal 5, på grund av en bortslarvad fjärrkontroll. Provade en annan universial-fjärrkontroll, men den funkade inte. Jag slet bara mitt hår, o la ner skiten. Först tittade jag o var förbannad. Sen tittade jag o accepterade läget. Sen tittade jag inte alls.
Men under den senaste tiden har jag märkt att det undermedvetna tittandet har krypit in i mitt liv.
Jag har på tvn som sällskap, för lite ljud o rörelse.
O nej, jag är inte världens ensammaste människa.

Men det är tur att den här fjärrkontrollen funkade just nu, känner jag.
Mest för att Twin Peaks börjar sändas på 9an från o med ikväll. Men också på grund av att det annars inte hade dröjt länge till förrens jag börjat få tankar på att bli kriminalintendent eller proffsdansare.
Det är ju det enda som visas på 5an. O Samlandet förstör mitt liv.
Men det är ju old news för mig, liksom.


O just ja! En liten fråga bara; Är det någon annan som lyckats slå sig gul o blå på en matlåda?

Kommentarer
Postat av: Presentmakaren

Nu har du ju en massa kanaler förstås, men jag hittade denna: http://blogg.svt.se/psl/tags/sommaren-med-lykke/

Kanske kan vara ett tidsfördriv för fröken?

gnite!



Ps svaret är nog nej.

2010-07-01 @ 00:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0