Vansinnesdåd?

Jag har det fint.
Egentligen.
Verkligen.

Men.
Jag håller på att bli smått galen på alla typiska semestertecken som kommer, ett efter ett.

Dag nr. 1 vaknade jag upp med en vrålförkylning, som håller i sig.
Dag nr. 2 regnade det. Efter flera veckors konstant solsken.
Dag nr. 4 vaknade jag upp av en tegelsåg precis utanför fönstret, kl. 7 på morgonen.

Idag är det dag nr 4.
De håller fortfarande på med sågandet, o hamrandet. Det låter som att någon sågar mitt skallben i tusen bitar.
Cessan försöker överrösta eländet med något epilepsiframkallande, såkallat barnprogram, på Cartoon Network. O jag försöker bara hålla mig vid mina sinnens fulla bruk. Bara.


Mamma säger att det kan ta några dagar innan de är färdiga med sågandet.
Vad får man för ett vansinnesdåd, typ mord, på en kommunarbetare these days?

Kommentarer
Postat av: Mr C

Mord är väl typ 7år i vanliga fall, så på en kommunalarbetare med omständigheterna du berättar om kanske en 3år. Så du lär vara ute efter 1½ om du sköter dig.

Grattis på namnsdagen förresten.

2010-07-21 @ 14:48:35
Postat av: Johanna

Lätt värt! ;p

O tack för namnsdagshälsningen! Jag har just firat den med en glass. :)

2010-07-21 @ 16:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0