Smärta!

Svett. Bränd hud. Köttsår. Blåsor. Brännande sveda, o ännu mera sveda.
Men som man brukar säga; "vill man vara snål, får man leva med känslan av att brännas levande på bål".

Jag har bestämt mig för att inte köpa något sl-kort innan min semester-avfärd på fredag.
Detta har, redan första dagen, resulterat i gigantiska blåsor under fötterna.
Gick redan 100 mil i sandaler med Jenny förra veckan, så fötterna var inte direkt i toppskick.

Trots brännande blåsor under fötterna är jag så galet sugen på att dansa!
Jag har så mycket dans i benen, att det nästan gör fysiskt ont.
Dansar runt härhemma, men jag saknar mörkret, dimman (mest den mentala), men framför allt sällskapet.

Lyssnar på Phoenix, o hittade det här fina klippet.
Paris!

Jag smider planer, lite halvt i hemlighet för mig själv. Men de är stora o innefattar, just det; Paris.
Men ibland förblir planer enbart planer.
Men ibland inte.




Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0