Semester!

Alltså, jag har semester.
Men jag kommer återkomma med någorlunda frekventa inlägg här, sen igen.
Grejen är att jag inte gör så himla mycket. O tänker inte så himla mycket heller.
Jag gör saker man gör här hemma.

Sover.
Plockar blåbär.
Äter blåbärspaj.
Spelar tv-spel.
Läser.
Fiskar.
Tittar på Cessan som åker rollerblades.
Promenerar.
Kastar bollar åt Lasse.
Äter.
Kollar på tv.
Badar.
Solar.

Sånadär semester'ligt slöa saker.

Jag har dock åstadkommit några bra saker. Tagit mitt ansvar som gudmor, o moster.
Jag har intresserat Cessan för politik, "-Ahmeeeen, varför får inte barn röstaaaa?".
Jag har introducerat kräftor för pojkspolingen.
O tvingat honom att smaka på kaffe.


Jenny ville ha råd i en fråga. Cessan svarade direkt, utan att höra frågan;
"-Gäller det Reinfeldt säger jag NEJ."

MISSION COMPLETED.

Kommentarer
Postat av: Andersss

Kortet är taget av ingen mindre än mig själv så tack! :) Alltså jag har ju också alltid tyckt de var skit men sen gav jag dem en ny chans, kanske du också borde..? ;)

2010-07-24 @ 14:51:22
URL: http://andystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0