Nej men hej!

Hej men nej.

Tredje dagen hemma, efter Degerfors-semetestern.
Jag får alltid någon slags obeskrivbar kombination av damp och apati, när jag kommer tillbaks från en längre vistelse i Degerfors. Vet inte riktigt vad det beror på, men det bara är så.
Jag är peppad på allt o inget på samma gång.

Igår blev det biobesök i ovädret. Inception.
Vilken film! Jag fick så mycket gåshud att det gjorde ont. Beror kanske på mina håriga armar?
O det sved såklart lika mycket som vanligt när jag kämpade emot o vägrade grina i biosalongen.

Ikväll blir det lugna gatan med filmhäng ute hos Andersch i Gröndal.
En perfekt uppladdning för Anna-Majas o min återförening imorgon.
Vi har hittills bestämt två saker för kvällen - berusning o dans.
Lovely!



Kör lite Way Out West-pepp.

HA! Som att det skulle behövas?
Jag är så laddad, att jag fruktar för mitt eget liv.



Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0