I make it official...

...jag har världens finaste vänner!

Jag hade väldigt bestämda åsikter om Dalarna för en tid sedan. Allt grundades på halvt obefogade känslor o åsikter om EN person. En person jag hade väldigt svårt för, just då. Okej då, kanske lite nu också.
Jag vill mig minnas att jag till o med komponerade en liten fin melodi kompad på gitarr om detta, som jag sedan vackert framförde till Markus. Den gick i stil med;
"Dalarna är så jävla skit, varför ska någon därifrån flytta hit? 
Degerfors är så jävla bra, det är en tjej ifrån Degerfors man ska ha..
."
Typ.

Nu har jag HELT ändrat åsikt! För några av världens finaste personer kommer just därifrån!
O dessa fantastiska människor klämde in en det-var-längesen-vi-sågs/födelsedagsöl ikväll.
De är så fina allihopa. Jag blir till o med lite rörd o tårig av tanken på att jag har dessa personer i mitt liv.
Jag tar härmed tillbaks ALLT dumt jag yttrat om Dalarna.
Sen finns det ju alltid undantag.
Det är ju allmänt känt?

Jag fick iallafall en otroligt uppskattad Popaganda-biljett av dessa stjärnor!
Vi ska på Popaganda tillsammans o det kommer bli så jäkla bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0