Taktlöst?

Var är folks taktkänsla? Jag förstår inte att det kan vara så svårt att hålla takten. Jag påstår absolut inte att jag har en oslagbar taktkänsla, men en vanlig bastakt borde väl alla kunna hålla? Jag höll på att bli galen på dagens spinningpass. ALLA runt om mig trampade i otakt. En del trampade för snabbt, en del trampade för långsamt, men alla trampade i otakt. Jag blundade o fantiserade om att jag körde om alla o mejade ner dom i diket, en efter en.

http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?programid=406&artikel=2629310 
Hahahaha. Hahaha. Haha. Ha.


Min tv har bestämt sig för att inte fungera längre. Den har hotat mig i ca. 2-3 månader, men nu är det allvar. Den stora, fula klumpen har bestämt sig för att kasta in handduken. R.I.P skit-tv.
Om du har tv, tycker jag att du ska titta på Tv4 Nyhetsmorgon imorgonbitti. Då spelar o sjunger Markus fint i rutan.

Såhär vackert kan det låta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0