Stackars lilla...

Min lillasyster bröt armen igår. Stackars henne! Jag går runt o har en såndär konstig klump i magen. En sån man har när det här hänt något tråkigt/hemskt/sorgligt/jobbigt, o huvudet inte orkar tänka på det hela tiden, men ändå finns det kvar i kroppen. När man måste tänka, "Hmm.. vad är det som har hänt nu igen....?", o så boxar det där jobbiga till en i magen när man kommer på det.
Det är bara en arm, jag vet. Men det är en arm på någon jag bryr mig väldigt mycket om, o som verkligen behöver sin arm just nu.

Men för att pigga upp henne har jag laddat upp två dimmiga klipp på youtube. Jag vågar påstå att det är en av våra bästa konsertkvällar någonsin, Familjen på Strand för ungefär exakt ett år sedan. Avslutningen var magisk, alla upp på scenen o dansa, dansa, dansa! Pepp pepp!
Puss, lillis!


Kommentarer
Postat av: Lillis

tack o tack! ;)

2010-02-08 @ 11:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0