OMG

Sweet Lord Jesus, have mercy on me!
Vilken helg! Det mesta var ganska otippat. Men jättekul!

Fredag bestod av tacomiddag hos Maja, öl o hockeyspel. Jag, Vendela och Anders hade Tallest Man On Eart i sikte. Men den trevliga festen hos Maja, samt en liten miss i planen o ett rykte om en sjukt lång kö, fick oss att snabbt o spontant styra stegen till Strand o Jenny Wilson i stället. Snyggt omstyrt, måste jag säga! Det kändes som ett självklart val i efterhand.




Hela lördagen bestod av sänghäng med dator, o världens finaste serienörd. Sträck-kollade alla avsnitt av Bored to Death. Jag tror att jag håller på att skolas in i något slags serie-maraton-tittande...
När klockan blev för mycket var det dags att svida om, o börja på noll igen. Vinflaskan o jag gick hem till finaste Anna o Robin på en snabbvisit. Sen styrde vi kosan mot Debaser o Kristofer Åström.
Det blev en massa dans, dans, dans, o andra trevligheter!

Den här är, såklart, för oss Anna! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0