Mmm...maja, mat, mys.

Efter en veckas vrålförkylning kände jag att det fick räcka med soff- o sänghäng.
"Dags för träning igen!", tänkte jag på vägen hem. O lika bra att slänga in en tvättkväll också. Kändes ju lite sådär halvkul, men what to do..?
MEN! Precis när jag kom hem innanför dörren fick jag ett sms.

"Har du planer för kvällen?"
Mja, men bara tråkiga.

"Äta gratismiddag för 2 med mig?"
JA!

Jag blev bjuden på en romantisk middag för två, av finaste Maja! Mina tråkplaner var som bortblåsta!
Världsfin kväll med thai-buffé, glass-buffé o världens bästa sällskap. Planering inför våren & sommaren, kloka visdomsord & allmänt skitsnack.
Jag har ju alltid brunnit för genus o jämställdhet. Men Genusvetenskap I tog det till en annan platå.
GV I, tack för Anna-Maja!

This one goes out to Maja.




Får se om jag får in ett hat-trick i gratis i helgen. Det skulle vara väldigt jätte-ok. Var är mina pengar?
One down, two to go!
Fan, vad gratis är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0