Fokusera mera!

Ikväll har jag sträck-kollat alla avsnitt av 'Himlen kan vänta' på Svt-play. Jag vet inte varför egentligen, eftersom kvällen mest bestått av tårar o rädsla för döden. Men jag är inte så rädd för att dö, jag är bara rädd att förlora dom jag älskar o alla andra som betyder mycket för mig. Men såna här ämnen får mig också att stanna upp o tänka efter. Vad är viktigt? Lever jag i nuet? Har jag fokus på rätt saker? Tar jag någon/något förgivet? Det tycker jag att alla ska göra. Ofta. Rätt fokus är avgörande.
Oj, vad djupt och allvarligt det här blev. Men titta på ett/några/alla avsnitt så kommer ni förstå mitt tillstånd.

Det här är världens finaste sten. Den ska jag titta på tills jag somnar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0