The Korpi Sisters and Mr. Leck

Vilken kväll! Vilken helg! Vilka systrar!
Gårdagen var helt utmärkt. En lång dags shopping, där även jag shoppade annat än nässpray o värktabletter. Sen hem, duscha med hjälp av "IN!-UT!-principen" (sett Sällskapsresan, någon?) Sen kom fina Anders. Vin, intro-tävlingar o jag vet inte vad. Tiden gick fort i alla fall, o sen styrde vi kosan mot Fasching. O ingen kö! 

                            


Jag har lärt mig ett o annat under helgens gång.

1. Man vet aldrig om det är man själv som är störd, eller om det är alla andra.
2. Min "Angelina Jolie-läpp" kallas tydligen "stjärt-läpp", ingenting annat.
3. Det går bra att shoppa, även om man egentligen inte har råd.
4. Jag måste in på rehab för mitt två-tummar-upp-missbruk.
5. Använd bara nässpray om du vill se ut som Michael Jackson efter en förkylning. Inkl. näsblod.
6. Gå alltid till Fasching när det är snöstorm. Noll kö. Proppat med folk ändå.
7. Jag är bäst på intro-tävlingar.
8. Gamla klasskompisar från högstadiet blir bara jätteglada av felskickade mms mitt i natten.
9. Semla räknas inte som natt-mat.
10. Jag ska alltid ta mat-tips från Stefan på största allvar.

Några frågor kvarstår.

1. Är "-Aja, lady gaga..." positivt, eller negativt?
2. Varför hälsade ingen på Jenny i Montreal?
3. Hur smakar semlan, utan lock, på 7Eleven?
4. Vem var egentligen "tyska Plura"?
5. Finns det rehab för två-tummar-upp-missbruk?
6. Vad håller SJ på med?
7. Hur skadar man SJ på bästa sätt?
8. Hur kunde kexpaketet sitta fast på insidan av skåpdörren? Upp-o-ner!
9. Hittade Jenny på historien om kexpaketet, eller är min lägenhet hemsökt?


Well well, svaren kommer väl till mig i sinom tid.
Svinbra helg i alla fall!




Kommentarer
Postat av: mammis

delsvar på "kvarstående, fråga nr 2" : vet inte varför "ingen" inte hälsa på, men JAG hittade dessvärre inga TÅG som gick till montreal....

2010-02-21 @ 21:38:33
Postat av: Andersss

Shit vad jag älskar bilden på dig och mig, haha! jag blir så glad av den! :)

2010-02-22 @ 21:52:44
URL: http://andystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0