Tv, jag behöver dig, mer än vad jag vill ha dig.

Idag får jag en bäddsoffa! O min jättegamla skrutt-tv. Nu kommer i princip hela mitt rum vara soffa o säng o kuddar. Kanske lite osmidigt, men mjukt o skönt i alla fall. O nu är jag redo för helgbesök, Korpi-sisters!
Min jättesnälla pappa är påväg hit o ska hjälpa mig med förflyttning av alla grejer. Jag har hyrt släp o allt. Ska slänga ut den där stora skit-tvn som stått o hånat mig i några veckor, o byta ut den mot gamla Bettan. Nu slipper mina grannar lyssna på mina versioner av En Midsommarnattsdröm, The Quiz, Helpless o Knocking on Heavens Door varje kväll. Tror att dom är rätt trötta på mina Spotify-listor också.
Tv, det blir bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0