Aouch.

Träningsvärk, i love it! Jag hade lika mycket träningsvärk förra torsdagen. Vet inte vad det är som gör att människan som håller i passet kl 12 på onsdagar får mig att ta ut mig till max. Det är ett medelpass, o inget annat medelpass har gett mig sådan träningsvärk förr. Jag tror att det är hennes alternativa styrkeövningar. Hon är kul. O hon gillar [ingenting], o det gillar jag. Hon är käck, men inte lika äckel-käck som alla andra. Jag känner mig lite bedrövad över att jag inte kommer kunna gå på hennes pass framöver. Hade jag gjort det, hade jag förmodligen haft ett schysst ass till sommaren.
På gårdagens pass var det tydligen någon som filmade från fönstret på övervåningen. Känns ju rätt sjukt, men jag kan på något sätt förstå människan. Om han/hon inte gjorde det av perversa skäl dvs. Men det ser ju så sjukt kul ut. Människor i alla åldrar, alla former o alla stilar, skuttar runt o trängs, försöker göra rätt, göra i rätt takt, med rätt ben, rätt armar. O personen som tittar genom glaset hör ju ingen musik heller, utan ser bara rörelserna. Jag har alltid svårt att hålla mig för skratt när alla springer runt, runt under uppvärmningen. Känns så fel o konstigt på något sätt. Vuxna människor som springer runt, runt i en pytteliten ring, som om det gällde livet eller döden. Men det är bra, man ska ju ha kul när man tränar.
Ok, det är på andras bekostnad, men skitsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0