Salut!

Tänkte hedra min allra första läsare med det här fina klippet. Franskt o jättefint! Teje, när drar vi? Vi ska ju glida runt, fria o öppensinnade på Paris gator, hänga på café, skriva dagbok, lära oss franska, ha spännande o givande diskussioner med främlingar, på våran felfria fanska, såklart. Träffa mörka mystiska fransmän, klippa page, bli hyllade konstnärer... Ok. Nu kanske jag spårade ur lite. Men vi måste till Paris.

Nu ska jag lägga mig i sängen o titta på en av de vackraste filmerna jag vet, Amelie från Montemartre. Sen ska jag somna o drömma fantastiska drömmar, om det jag dagdrömmer om såfort jag hör någon tala franska.

Au revoir!



Kommentarer
Postat av: teje

tack! det va ett mycket fint klipp! :) o vi ska till paris! så är det! Puss

2010-02-07 @ 23:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0