Keeping warm in cold country

Soffan är på plats, o jag är grymt nöjd! Känns som att den har hittat hem, faktiskt. Nu kan jag ligga i sängen, snabbt ändra mig, o sitta i soffan 2 sekunder senare. Båda finns där, hela tiden, o väntar på mig. Underbart!
O nu väntar den även på mina gulle-systrar som kommer o hälsar på i huvudstaden i helgen! Vips, en dubbel-tältsäng! Helg-pepp!

Ikväll ska jag ta med mig min fina Åsa o gå på 2-års kalas på Lilla Hotellbaren. Kommer bli trevligt, o spännande, minst sagt... Pitch&Smith firar 2 arbetsamma år med 3 band på scenen, drinkar o dj's. Sweet.
O jag har längtat efter Åsa, så det blir toppen!

Såhär kommer det eventuellt att låta ikväll:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0