Blogga? Jag?

Ja, tydligen.

Efter en kort blogg-diskussion med min lillasyster häromdagen har jag bestämt mig för att bli med blogg. Lite konstigt eftersom samtalet gick ungefär såhär; 
-Vem tror att folk bryr sig?
-Hur kan människor vara så dumma i huvudet o lämna ut sig o sina nära?
-Det måste va nån slags sjuk bekräftelse-grej, "jag bloggar, alltså finns jag."

Men jag har på sista tiden influerats av mina vänners bloggar, som är väldigt roliga att läsa. Man kan ju faktiskt hålla någon slags balans. Även om jag är sjukt dålig på det där med balansgång, i typ alla avseenden...
Men jag har ju även insett att jag tycker att det är rätt kul att läsa och förundras över andra människors oförmåga att hålla balansen. Såna som spyr ut sina innersta känslor, låter folk gotta sig i deras mest privata delar av livet. Äckelkul, liksom.

Jag kanske ibland kommer vara obegripligt sarkastisk, ironisk o allmänt knäpp. Men jag ska försöka hålla mig till allmänna, vardagliga tankar o funderingar, mycket musik, kanske lite bilder, o roliga saker som händer i mitt liv. Det är mitt mål. Sen kan ju mitt Bambi-balanssinne sabba allt. Så hang in there, alla känslovampyrer!
Förresten, Robert Pattinson är ju så sjukt snygg.

Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lillasyster, du är helt fantastisk! Go, go, go!

2010-02-06 @ 10:33:31
Postat av: Mammis

Å va kul å läsa!!

Du måste ha fått väldigt många skrivar-talang-gener!...mina oxå :-)

Puss puss!

2010-02-08 @ 22:31:13
Postat av: mammis

ps. apropå skoproblem så har jag löst de åt dej! jag har ett par snygga skor som säkert passar dej...hittade dom under förarsätet på min bil...

hmmm ;-)

2010-02-09 @ 16:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0