Osociala klubben

Idag har jag varit mer aktiv än jag varit på flera dagar.
Vi åkte in till Kristinehamn för lite shopping o fika. Shoppingen var ju ett skämt - Lindex o KappAhl.
Jag gjorde lite efterforskningar, o jag blev sedan utbuad av hela sällskapet för att jag drog med dom till den ena stängda secondhandaffären efter den andra. I snöstorm.
Så det blev varken secondhand- eller reafynd för mig.

4 personer - 3 laptops o en portabel dvd.
Osociala klubben ringde o ville ha betalt för guld-medlemskapet.


Kommentarer
Postat av: mammis

men vi andra fyndade ju o handlade desto mer:))

fast de höll ju på å bli värsta förfrysningsskadorna efter att vi rantat efter "fröken-secondhand-fyndaren" i värsta snöstormen o minus 13 grader....;)

här ä vi inte osociala...de åtminstone hälften av oss som tillsammans tittar på en film på tv...resten sover i fåtöljen ;)

2010-12-30 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0