KYLA

Det är kallt. Så in i helvete kallt. Överallt.
Jag saknar min lilla pysslinglägenhet som man kan värma upp med hjälp av två värmeljus.
Den här lägenheten är så stor o kall. Den är så stor att jag var tvungen att skicka ett sms till Julia i andra änden av lägenheten o fråga när Cessans julavslutning började imorse. Jag vägrade gå upp från värmen under täcket en sekund tidigare än jag var tvungen. Det är så obeskrivligt kallt. Både ute o inne.
Men vi ringde in en privattaxi o tog oss till kyrkan i tid. Kl 8. 

Degerfors kan ha en av Sveriges fulaste kyrkor. Invändigt i alla fall.
Det ser ut som att någon har kastat bajs på väggarna.
Men här har man döpts, konfirmerats, o tyvärr varit på en o annan bergravning.
O ett bröllop. 


   


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahahaha e det därför du luktar så konstigt Johanna? Born and raised in a pile of shit.

2010-12-22 @ 20:33:40
URL: http://toktant.wordpress.com
Postat av: Johanna

Hörrödudu, tagga ner lite va! Var snäll, Norrköpingstok. Jag känner Tomten.

2010-12-22 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0