Släng skiten!

Ikväll fick jag ett ryck. Förmodligen ett jag-gör-allt-för-att-slippa-plugga-ryck.
Då kan vad som helst bli kul. Som ikväll, då jag fick för mig att rensa bland mina badrumsskåpsgrejer.
Jag slängde gamla krämer, smink, olika hårprodukter, halsband, armband o örhängen.
Jag kom in i ett släng-stim, o kunde inte ta mig ur det. Slängde det mesta som kom i min väg o som jag inte använt på det senaste halvåret. Sånt som jag inte kommer att sakna. Hoppas jag.
Nu står det två kassar med utrensade saker o väntar på att bli kastade i sopnedkastet imorgon.
Antar att jag kommer hamna där, rotandes. Men jag ska försöka stå emot.
Jag fixade i allafall till mina hårspännen o örhängen, så jag har lite ordning.
Men jag undrar vart resten av mina smycken är? De som jag inte slängde alltså.
Det fattas en hel del. Jag antar att jag får lov att köpa nya i stället.
Men jag sörjer icke.



Under tiden jag gjorde denna urrensning testkörde jag min nya Hemmadans II-lista på Spotify.
Även den rensades ur under tiden, o nu finns det enbart låtar som det inte går att stå stilla till kvar.
Så om du vill dansa till samma musik som jag, enjoy.

Kommentarer
Postat av: Kusin C

Tack fina tjejen för massa bra låtar! :)

Och för en superduperhärlig blogg. På alla vis.

Massa kramar

2010-12-16 @ 13:37:23
Postat av: Johanna

Åhh, tack fina kusin! Vad glad jag blir!

Både för att du gillar min blogg, o musiken! :)

Kramkramkram!

2010-12-16 @ 13:53:34
Postat av: Jenny

Bra jobbat och tack för listan! :)

2010-12-16 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0