Sluta tipsa!

Jag vill inte bli bombad. Nu vågar jag ju knappt gå ut.
Det värsta är, o jag blir så förbannad, att när man läser tidningarna ger de ju andra idioter tips på hur man gör det bättre. Hur man lyckas med sin bomb.

"Man kopplar tändarna till mobiltelefonen och ringer mobilens eget nummer. Vill man utlösa bomben låter man bara signalen ringa. I väskan som hittades alldeles intill den misstänkte självmordsbombaren, fanns enligt obekräftade uppgifter spikar och möjligen sprängämnen.
– Om man stoppar in sprängämne i väskan också kan man använda den som en bomb, men annars är det fullständigt meningslöst att ha spik i den. Det som ger skador i en bomb är inte sprängämne, utan något som genererar splitter."
Och så vidare, och så vidare.

Hallååååå, kan ni sluta att berätta hur man gör en mycket mer effektiv bomb, som gör mer skada,
o dödar fler?? Det räcker väl att säga att det var en jävla amatör som försökte ta livet av sig?
Finns ju säkerligen en hel del olyckliga, utstötta stackare som känner sig träffade av det publicerade hets-brevet, o kan tänka sig att spränga sig i luften för att få någon typ av mening med livet.
Eller lite cred. Död, men ändå. Nu vet dom ju iallafall hur de kan göra det lite bättre.
Tack för det, kvällstidningarna!

Inget mer stan för mig.
Jahopp, då blir det hemmagjorda julklappar i år då, fina familjen!

Kommentarer
Postat av: maja

NEEEEJ JOHANNA!!



Du ska inte låta rädslan , Aldrig.

För det är då dom vinner, de onda. Dom där idioterna.



Inte inte inte vara rädd!



<3 <3 <3 <3

2010-12-12 @ 23:25:09
URL: http://minemale.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, underbara Maja! Jag visste att du skulle säga så. Men asså...jag är ju lagd åt det rädda hållet. Är inte så tuff som du. Men jag ska prova, o försöka! <3

2010-12-12 @ 23:28:45
Postat av: mammis

då beställer jag av tomten:



*virkade grytlappar

*en fin tavla

*raggsockor

*fin lampa av tapetklister, garn o ballong

*burk mä hemgjort godis



Tack på förhand <3

2010-12-13 @ 16:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0