1/12

Jag kan inte använda ljummet eller varmt vatten ur kranen på grund av att jag har hört att en massa giftiga metaller släpper från rören då. Jag måste ha KALLT vatten, om det ska förtäras på något sätt.
Jag får dödsångest när jag plockar liljekonvaljer eller vitsippor, på grund av av att mamma alltid sa att det var livsfarligt att stoppa fingrarna i munnen när vi plockade dom som små.
O när jag äter svamp får jag ofta upp tanken "är det verkligen den svampen som den som plockade den tror att det är". O så får jag lite ont i magen efteråt. Bara för att.
För att nämna, några få, av de saker jag gift-nojar om.

Vad är grejen med giftskräcken? Jag förgiftar ju mig själv med glädje o förtjusning nästan varje helg?
O den här helgen kan mycket väl bli en dubbel-helg. Dubbel-förgiftning, alltså. 
Jag kan dricka drycker som får min hjärna att tappa kontrollen, o levern att skrumpna bort.
Men jag kan inte koka ägg i ljummet vatten?
Vilket skämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0