Trevliga tisdag!

Idag var det dags att se Cornelis. Det betyder biokväll med bästa Maja o Anders.
Det började med att vi tillagade fiskmiddag på Thorildsplan, sedan fortsatte vi med att go bananas i godisbutiken med 1 miljon olika sorter. Det slutade med nästan enbart sura ändå. Jag var nämligen törstig. Det blir alltid så då. Det visade sig även i popcornskön; jag köpte bara en cola. En STOR cola. T.Ö.R.S.T.I.G.

Filmen var väldans fin. Jag är ju en softie, o blir alltid rörd av människoöden.


När jag kom hem fick jag ett rykande färskt musiktips;
"Lyssna på 'Heron and the Fox', du kommer att älska den"
O han hade så rätt, så rätt. Jag älskade den.

Little Scream, alltså. De är såpass nya att de inte finns på varken Spotify eller Youtube.
Men klicka här, så ska det nog ordna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0