Lördag 11/12

Spelningen igår var helt fanastiskt bra! Lite sväva-på-moln-känsla.
Han gjorde en helt överbra version av Oh, Night, o jag hade hoppats på att någon förnuftig själ hade huvud att göra en video-upptagning, men ingen sådan finns på YouTube. Än i alla fall. Men jag fortsätter att hoppas. EP's Trailerpark var också väldigt bra. Det var en toppenkväll helt enkelt.

Men när jag kom hem mitt i natten, kom dödsångesten över mig igen. Jag tänkte tillbaks på sömnparalysen, o blev alldeles gråtig o tyckte synd om mig själv. Det var inte kul att tro att jag var död.
Så därför poppade jag popcorn, o vägrade helt enkelt att gå o lägga mig.
Jag vet inte när, eller hur jag somnade, men tillslut gjorde jag det i alla fall.

O idag har jag försökt att plugga. Jag vet inte hur många gånger jag den här veckan har sagt att jag ska plugga, o sen inte gjort det. Men det är något slags rekord.
Jag tror kanske att mina oförväntat bra betyg har fått mig att bli lite nochalant.
Inte bra. Inte bra alls.

Kvällen är fortfarande oviss.
Det beror på om jag är sträng emot mig själv eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0