Ja? Nej?

Idag är jag konstig. Allt är konstigt.
Jag vill skrika "Jaaaa!" o "Neeeej!" i samma andetag.
Men jag vaknade med ett leende på läpparna idag, o måste nog glädjas åt det en stund.
Sen får det vara slut på det roliga o fina. Jag har bestämt mig för att inte glädjas för mycket. 
Man måste ha tråkigt för att kunna ha kul, eller hur var det nu igen?

Nu MÅSTE jag plugga. Det har blivit alltför lite av den varan den senaste veckan.
Ett långbesök av storasyster, trötthet, trevligheter o jobb har satt plugget på prio 2.
Jag har ingen självdiciplin. Skulle nog behöva gå en kurs i det istället.

O i eftermiddag/kväll ska jag vakta två små söta barn igen. Det blir mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0