Hjälp, vad hände?

Jag är så trött.
Hur normalt är det att sova till 10-11...o sen sova middag mellan 12-14?
Jag KUNDE inte hålla ögonen öppna... Dessutom hände en jättejätteläskig grej.

När jag somnde vid 12, vaknade jag upp 20 minuter senare med ett skenande hjärta.
Jag vet inte om jag drömde...men antar det...jag drömde att mitt hjärta stannade, o sen slog de ett jättehårt slag så hela kroppen hoppade, o sen skenade det mer o mer tills jag kände ett konstigt tryck i huvudet, o jag inte kunde röra mig. O jag tror faktiskt att jag redan hade vaknat då. Jag kunde inte öppna ögonen, eller röra på kroppen. Jag tänkte bara; Nu har det hänt någonting väldigt allvarligt. Men vad? Är jag död? Ligger jag i koma? Vem hittar mig? Hur ska min familj klara av det här? Alla de där tankarna tänktes i vaket tillstånd, det vet jag.Men tillslut kunde jag öppna ögonen. Jag försökte lugna ner hjärtat, o mig själv, o sen somnade jag som en stock igen. Kanske utav chocken. Jag sov i alla fall till kl 14, o nu varken får, eller vågar jag, sova något mer.

Vad var det som hände? Jag förstår ingenting.
Men man kan nog kalla det; nära-döden-upplevelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0