Förfall

Jag förfaller.
Jag gör ingenting. Jag sover, äter, o kollar på film. O sen samma visa om o om igen.
Är det verkligen okej att göra så när man är ledig?
Eller är det precis sådant man ska göra när man är ledig?
Det beror ju på hur man ser på saken. O när jag ser på saken.
 
Under dagarna känns det som att det är det enda man kan göra här hemma i Degerfors. Men när jag går o lägger mig känns det ju jäkligt onödigt. Bortslösade dagar som aldrig kommer åter, för att vara riktigt dramatisk.
Så imorgon (på andras initiativ såklart) ska vi ta en tur till Kristinehamn. Fika o shopping.
Vet inte om Kristinehamn är bästa alternativet för vare sig fika eller shopping, men så får det bli.

O så ska jag åka skridskor. Nu har jag sagt det, så nu måste det bli av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0