Flychelangelo

Idag åkte jag o lillasyster in till metropolen Karlskoga för en fika med Ankan.
När vi satt där kom en man som kallas "Flychelangelo", internationellt, och gjorde oss sällskap.
Han är tydligen världskänd för sina, otroligt bisarra, bilder av döda flugor som han konstruerat i olika ställningar. Boken har blivit känd i hela världen, förutom i Sverige, o säljs till exempel vid kassorna på Harrods. Han hade just fått sina fösta groupie-mail här i dagarna. O så jobbar han på ett boende för schizofrena. En mycket otippad historia, berättad mellan tuggorna på en kycklingsallad med mangoraja.
Jag hatar förövrigt mangoraja. Men det var himla trevligt.



Kommentarer
Postat av: Flychelangelo

Förövrigt är mangoraja GOTT! ;)



Får annars tacka för den trevliga pratstunden o för reklamen för mina flugor! :)



Önskar dig ett Gott Nytt År o erbjudandet av porträttfotning kvarstår om du ändrar dig vettu!



Mvh Magnus

2010-12-27 @ 15:02:41
URL: http://muhr.area81.se
Postat av: Johanna

Tack, själv! O jag hör av mig om jag skulle ändra mig! :) Gott Nytt År på till dig också!

2010-12-31 @ 15:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0