Brrr!

JAG FRYSER IHJÄL!

Alla säger åt mig att jag får skylla mig själv. Att jag borde klä mig bättre. Men det går ju inte?
Vet någon hur mycket jävla plats tjocka bylsiga tröjor tar i min lilla, lilla resväska?
Ok, det må vara så att jag har prioriterat att vara snygg vid några få tillfällen, istället för att vara varm den största delen av tiden. Men, inte fan trodde jag att det skulle vara, nästintill, minusgrader inomhus?

Det är så kallt att jag sover med tredubbla täcken, o borstar tänderna i varmvatten. Så kallt att jag går in på toan o blåser med hårfönen över kroppen. O jag hittar inte ens på.

Men jag är glad. Tänk på alla stackare som är på resande fot. Eller resande kanske är fel ord.
De stackarna som har fastnat någonstans o inte kommer hem/bort.
Jag tycker så synd om dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0