Bad hair day...s.

När ska man börja kunna klippa sig långt egentligen? Det är ju snart 2011?
O kom inte dragandes med några jäkla stenåldersextentions. Tuggummi i håret undanbedes.
Varför berättade ingen att det är helt jävla omöjligt att spara ut en lugg, innan jag klippte mig?
Taskigt, tycker jag. Taskigt.

O varför sitter bad hair days alltid ihop med bad skin days?
Ja, jag vet att det kanske beror på jag saknar varenda vitamin i kroppen på grund av att jag enbart utfodrat mig själv med 4 saker den sista tiden; ägg, knäckebröd, julmust och ostbågar.
Men ändå. Taskigt, kroppen. Taskigt.

Tur att det finns en fin sång om detta elände.


"And you're far from me, right where i want you to be."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0