Way Out West!

Ord räcker inte till.
Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna förmedla känslan o lyckan över denna fantastiska helg.
Den som inte var där, kommer aldrig kunna förstå.
Den som inte var i min stövlar, kommer aldrig kunna förstå.
Håkan Hellström! M.I.A! Jónsi! The National! Mumford and Sons! O så himla mycket mer!
Jag är fortfarande i ett euforiskt tillstånd. Ska lugna ner mig, o återkomma med berättelser om mina upplevelser o äventyr under helgen som var. Men allt har sin tid. Allt har sin tid...

Jag är fortfarande kvar i Göteborg, åker tillbaks till Stockholm ikväll.
Här öser regnet ner, o jag ska lägga mig i badkaret o läsa bok.
Minisemester.
Inga fel alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0