Mr. Nobody

Ibland är man (läs jag) bara liiite för trött för att förstå filmen. Eller tankspridd.
Något kan man ju alltid skylla på, för att slippa erkänna sig dum i huvudet.
Mr. Nobody var ingen höjdarfilm, det var vi överens om iallafall. O Sturebiografen har inte ens popcorn!
Bio utan popcorn är ju som.....ja, bio utan popcorn. Det vill säga; galenskap.
Jag kom fram till att det förmodligen är ett för billigt snacks för Östermalm.
O så är det svårt att vaska skiten. Iallafall för att komma upp i en respektabel vask-summa.
Men nu kan man ju ta hjälp av detta om man har ett omättat vask-behov. 

Sjuka människor. Jag blir så upprörd att jag blir apatisk. Idioter.
"Det är ju samma sak som när Gudrun Schyman brände upp 100 000 kr." läste jag någonstans.
Men herrejävlar! På riktigt? Hjälp. 
IDIOTER.


Jag bjuder på lite fin kärleksmusik från filmen.
Sånt är ju alltid bra innan läggdags.
Elleeeer?



Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0