Dekadens

Japp, det var ett tag sen nu.
Har haft fullt upp med att totalförstöra mig inför jobbstarten på måndag.
Man ska väl känna att man haft semester?

I torsdags blev jag o Anna-Maja bjudna på middag inkl. allt hemma hos Anders i Gröndal. Fint!
Sen begav vi oss till Trädgården för att sluta upp med ett gäng glada o härliga människor.
O för att lyssna på Stefan som stod som en gud i dj-båset, såklart. Mycket fint.
Sen styrde vi taxin mot Debaser o dansade oss svettiga till stängning.
Sen kände jag för lite vardags-edge o gick ensam genom Gamla Stan, för att sedan ha världens
tur (elleeeer?) med bussen hem. Jag somnade efter ett trevligt telefonsamtal om busschaufförer, cyklar o annat man brukar prata om klockan 4 på morgonen. O det avslutades med ett dött batteri, som sig bör.

Igår bjöd Anders upp till fest igen. Vi festade slut hans kylskåps-stash, o gick därefter till Stand för att förfesta inför Popaganda. Mycket trevligt, mycket dans, o mycket mera.

Idag mår jag som jag förtjänar. Jag vill verkligen inte säga det, men.....man är ju inte 18 längre.
Ja, varför inte köra en ålderskris i all denna oförtjänta bakis-ångest?

Jag är iallafall sjukt nöjd med att ha styrt upp en bio i detta hemska väder.
Det kommer bli så himla bra. 
Mr. Nobody.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0