01.15

Jag måste ju vara världens mest stressade o oroliga människa?
Jag läste att mardrömmar även kan uppkomma om man är uttorkad. Det är jag säkert också.
Jag drömmer mardrömmar flera gånger i veckan i alla fall.
Jag tänkte börja skriva ner mina drömmar när jag vaknar. Det har jag tänkt på länge.
Sen kan man ju göra något kul av det, typ en liten novellsamling baserad på drömmarna?
O blir rik, lycklig o ostressad, eller något.

Nu har jag drömt riktigt jobbiga mardrömmar två nätter i rad.
Första natten drömde jag att jag blev typ sken-avrättad. Jag skulle i alla fall skjutas, men på något
sätt undkom jag. O sen var det ingen som tog mig på allvar, utan de bara skrattade åt mig när jag
var livrädd o grät o grät. Hemskt.
O igårnatt var det en såndär känslomässigt jobbig dröm. När man blir sårad. O framförallt besviken.
Gråt, klump i magen, o hela kittet. Hemskt.

Jag blir så trött på't.

Wish me good luck, för nu är det godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det i natt då? =)

2010-08-21 @ 12:27:14
Postat av: Johanna

Drömlös sömn. Ganska tråkigt, men bättre än mardrömmar. Yay!

2010-08-21 @ 12:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0