Sluuuuuuuta!

Jag måste skriva av mig. Det är ointressant, o väldigt äckligt.
Välj att sluta läsa, eller inte.
----------------------------------------------------------------------------


Men, jag har fått en värsting-kissare till granne! Måste vara någon nyinflyttad, för jag har inte märkt av detta problem tidigare. Då o då låter det som att någon kissar mig rakt i huvudet....flera minuter i sträck.
Det skvalar o porlar o för ett jävla väsen i toaletten!
Vad är det med männsikan?!
Mer än att han (ja, det måste vara en han. Man får inte till ett sånt jäkla tryck om man sitter ner,
man måste ha höjden för att komma upp i denna galet höga ljudvolym
) har världens största blåsa, då.
Måste han trycka på det hårdaste i sikta rakt på det djupaste?
Har han aldrig hört talas om att liksom kissa på porslinet, lite diskret o försiktigt?

Jag funderar på att sätta upp en såndär arg-lapp i hissen.

"Du ljudliga toalettkissare på 4e våningen!
Kissa tystare, eller kissa aldrig igen
.

Ps. Ja, det är ett dödshot. Ds."

Typ.


Uäck, jag mår illa av det här. På riktigt.
Sluuuuuuuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0